Bezprzewodowa myszka komputerowa z Aliexpress | recenzja

Dzień dobry.
Recenzje produktów, które zamawiam na portalu z chińskimi różnościami będę publikował jako aliTata. Na pierwszy ogień pójdzie laserowa, bezprzewodowa myszka komputerowa, którą kupiłem w cenie 3,37$.
Pełną charakterystykę i stronę produktu znajdziecie tutaj.


Myszka pracująca i komunikująca się w częstotliwości WiFi 2,4 GHz z modułem wstawianym do portu USB komputera. Rozpoznana od razu w systemie Windows 7. Potrafi pracować spokojnie oddalona od jednostki na odległość (testowane) około 10 m w jednym pokoju.

Myszka przeze mnie kupiona jest w kolorze czarnym w lekko futurystycznym kształcie. Posiada na górze dwa klawisze i rolkę do przewijania dokumentów. Dodatkowo klawisz oznaczony DPI. W grach jego wciśnięcie zwiększa prędkość, dokładność np celowania (Sniper Ghost Warrior, seria gier STALKER). Myszkę dopiero zacząłem testować ale jak na zakup mniej niż 12 zł z wysyłką jestem nią zachwycony. Zastanawiają mnie tylko dodatkowe boczne przyciski i czy będę je mógł w jakiś sposób połączyć z akcją w moich grach. Wszystkie moje poprzednie myszki kosztowały drożej, wyglądały gorzej i działały bardziej zawodnie. W grze nie ma problemów z przesyłaniem danych i opóźnieniami. Jedyne co - to myszka jest dość lekka, ale dobrze leży w dłoni.

Z czystym sercem będę ją polecał do zabawy i do pracy. 12 zł wydane na znakomity produkt który w polskich sklepach kosztuje dużo więcej.







___________________________
ocena: ★★★★★
cena: 3.37$ = przy obecnym kursie mniej niż 12zł
link: do kupienia tutaj

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.